Особливості реалізації міжнародних відносин з країнами Азії у секторі FMCG продуктів

Автор(и)

  • І.І. Руденко Інститут міжнародних відносин КНУ імені Тараса Шевченка , Україна

DOI:

https://doi.org/10.24144/2788-6018.2023.05.117

Ключові слова:

міжнародна співпраця України з країнами Азії, експорт України до країн Азії, FMCG продукти, експорт Україною FMCG продуктів, приклади експорту FMCG продуктів

Анотація

Наукова стаття, присвячена особливостям ре­алізації міжнародних відносин з країнами Азії у секторі FMCG продуктів, визначає особливості сучасного регулювання відносин між Україною та країнами Азії, а також перспективу регулювання таких відносин. У статті визначено особливості регулювання відносин із зарубіжними країнами під час правового режиму воєнного стану та до його початку, зокрема у відносинах міжнародної торгівлі; особливості практичної реалізації відно­син з країнами, які підтримують Україну у війні з рф. Стаття містить особливості функціонування міжнародного ринку у певних країнах Азії та ви­значає особливості їх відносин з Україною, ви­значає співвідношення їх у період до повномасштабного вторгнення рф на територію України та сьогодні. Стаття налічує застереження щодо су­часної реалізації міжнародних відносин з деяки­ми азіатськими країнами. Визначається поняття FMCG продуктів та наводяться загальні характе­ристики таких продуктів. Зазначаються прикла­ди FMCG продуктів, які сьогодні Україна виготов­ляє, у тому числі на експорт. Наводяться прикла­ди міжнародних торговельних відносин України з зарубіжними країнами щодо FMCG продуктів. Зазначаються прогнози і застереження експорту Україною FMCG продуктів до країн Азії, а також визначаються особливості вищезазначеної між­народної співпраці. Наводяться та аналізуються можливі наслідки співпраці України з країнами Азії у частині експорту Україною FMCG продук­тів, зокрема у частині торговельних міжнародних відносин. Наводяться прогнози співпраці Украї­ни з країнами Азії у частині експорту Україною FMCG продуктів. Зазначено, що у країнах Азії за останні роки імпорт FMCG продукту лише збіль­шується, що свідчить лише про збільшення росту імпорту у наступних періодах, а отже є перспек­тивним для України як країни, яка готується екс­портувати FMCG продукт до країн Азії.

Посилання

Forbes визначив найбільших експортерів воєнного року - 50 компаній, які дали змогу вистояти українській економіці у 2022 році. Журнал Forbes Ukraine. URL: https://forbes.ua/ratings/50-naybilshikh-eksporteriv-ukraini-2022-02032023-12098 (дата звернення: 29.09.2023).

Обсяг торгівлі України з країнами Азії обвалився: експерт назвав цифри. Інформаційне агентство УНІАН. URL: https://www.unian.ua/economics/agro/novini-ekonomiki-obsyag-torgivli-ukrajini-z-krajinami-aziji-obvalivsya-ekspert-nazvav-cifri-12198750.html (дата звернення: 29.09.2023).

ЗЕД ІЗ КИТАЄМ. Портал топ-менеджерів оптової та роздрібної торгівлі. URL: https://trademaster.ua/recomendacii/1600 (дата звернення: 29.09.2023).

Торгівля та інвестиції. Посольство України в КНР. URL: https://china.mfa.gov.ua/spivrobitnictvo/186-torgovelyno-jekonomichne-spivrobitnictvo-mizh-ukrajinoju-ta-kitajem/torgivlya-ta-investiciyi (дата звернення: 29.09.2023).

GO ASIA: можливості для української харчової продукції на ринку Східної Азії. Дія Бізнес. Експортний напрям. URL: https://export.gov.ua/news/3561-go_asia_mozhlivosti_dlia_ukrainskoi_kharchovoi_produktsii_na_rinku_skhidnoi_azii (дата звернення: 29.09.2023).

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-11-17

Номер

Розділ

Розділ 11. Міжнародне право