Адмінісративно-правові основи державної політики європейської інтеграції України
DOI:
https://doi.org/10.24144/2788-6018.2022.04.35Ключові слова:
Європейський Союз, співтовариство, членство, політичні критерії, економічні критерії, європейські стандартиАнотація
Стаття присвячена дослідженню сутності та структури адміністративно-правового механізму державної політики у сфері європейської інтеграції України. У статті досліджено основні аспекти приєднання України до Європейського Союзу. Розглянуто членство в даній організації, як ключовий практичний засіб формування ефективної відкритої економіки. Проаналізовано досвід країн-членів, а саме їх сучасний економічний розвиток та політичне становище: висвітлено як позитивний, так і негативний приклад. Визначено та обґрунтовано потенційні вигоди та можливі загрози в розвитку нашої держави при приєднанні до Європейського Союзу. Розглянуто основні бар’єри набуття Україною членства Європейського Союзу та варіанти їх усунення. Європейська інтеграція, задекларована як стратегічний напрям розвитку України є не лише зовнішньоекономічним вектором, а й орієнтиром цінностей для всього українського суспільства. Інтеграцію України до Європейського Союзу сьогодні підтримують всі структури влади та переважна більшість українського населення 81%. Однак у цьому стратегічному напрямі розвитку нашої держави виникає багато труднощів об’єктивного і суб’єктивного характеру. Причому їх подолання залежить не тільки від України, а й від зовнішніх чинників, які знаходяться за її межами. Особлива увага звернута на соціальні, економічні і культурні проблеми сучасної України. Зроблено висновки про необхідність проведення виважених як політичних, так і економічних рішень, від яких залежать перспективи інтеграції України до Європейського Союзу. Стаття присвячена висвітленню теми правових основ членства у Європейському союзі, критеріїв, яким має відповідати держава задля набуття статусу кандидата у члени. В Європейському Союзі застосовується жорсткий підхід до питання надання членства, що пояснюється тим, що членом Європейського Союзу може бути не будь-яка держава, яка територіально належить до Європи, а лише держава, що дотримується базових цінностей об’єднання і спільно з державами-членами проводить їх у життя.
Посилання
Кваша О. С., Синякова А. В. Україна та ЄС: Проблеми та перспективи інтеграції в сучасних умовах. Науковий вісник ужгородського національного університету. Випуск 23, ч.1. 2019. С. 112-117.
Дєліні М.М. Проблеми інтеграції України в світове співтовариство в сучасних умовах. URL : http://global-national.in.ua/ archive/2-2014/12.pdf.
Ставлення громадян до вступу України до Європейського Союзу (березень 2021р.) URL : https://razumkov.org.ua/napriamky/sotsiologichni-doslidzhennia/stavlennia-gromadian-do-vstupu-ukrainy-do-yevropeiskogo-soiuzu-berezen-2021r
На референдумі про вступ до ЄС та НАТО понад 90% опитаних проголосували б "за" – соцопитування КМІС 07.2022 URL :https://interfax.com.ua/news/general/849300.html
План євроінтеграції: коли можливий вступ України до ЄС та як його досягти. URL : https://www.eurointegration.com.ua/articles/2022/07/8/7142850/
Кандидат авансом: 7 вимог, які має виконати Україна, щоб ЄС не скасував її новий статус. URL :https://www.eurointegration.com.ua/articles/2022/06/18/7141516/
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2022 Analytical and Comparative Jurisprudence
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.